Veelgestelde vragen

Verzending

Cravity levert uit eigen voorraad, maar doordat onze producten gepersonaliseerd worden kan dit tot 2-4 werkdagen duren voordat uw pakketje verstuurd wordt.

De verzendkosten zijn afhankelijk van afmeting, gewicht en waarde en worden automatisch berekend tijdens het bestellen. Voor bestellingen met een waarde van € 50 of meer vervallen de verzendkosten (binnen Nederland). 

Nederland:

  • PostNL Pakket (10 kg, tot 100 × 50 × 50 cm): € 4,99 (inclusief Track & Trace)
  • PostNL Brievenbuspakje (2 kg, tot 38 x 26,5 x 3,2 cm): € 2,50 (inclusief Track & Trace)

België:

  • PostNL Pakket (10 kg, tot 100 × 50 × 50 cm): € 6,99 (inclusief Track & Trace)

Wij versturen via PostNL en je ontvangt een Track & Trace code op moment dat wij je bestelling aanmelden. Je krijg automatich een mail toegestuurd en je kunt de code ook vinden op de bestel status pagina op onze website, de link kan je vinden in de order bevestig email.

Wij bieden momenteel geen mogelijkheid om je bestelling af te halen.

Wij verzenden alleen naar België en Nederland.

Ontwerpen

Ja, als onderdeel van onze service bieden wij een voorbeeld aan wanneer je kiest voor een aangepast ontwerp tegen een extra vergoeding van 5 euro (zie ook de vraag "Is het mogelijk om het ontwerp van mijn bestelling aan te passen?"). Nadat wij het aangepaste ontwerp hebben gemaakt, zul je een voorbeeld ontvangen dat je kunt goedkeuren voordat we verder gaan met de productie.

Voor standaard personalisatie-opties en -bestellingen kunnen we, gezien de tijd die het ontwerpproces kost, niet altijd een voorbeeld aanbieden. Echter, we verzekeren je dat we altijd zorgvuldig te werk gaan bij het plaatsen van de personalisatie op het product. We garanderen een mooi eindresultaat dat aan de richtlijnen van Cravity voldoet.

Ja, bij Cravity kun je zeker een aangepast ontwerp aanvragen voor jouw product. Voor kleine aanpassingen aan het bestaande ontwerp, zoals het behouden van het huidige lettertype en de vormen met slechts kleine wijzigingen, vragen we een extra bedrag van 5 euro. Deze kosten kunnen aan je bestelling worden toegevoegd nadat deze is geplaatst.

Als je grotere aanpassingen wenst, zoals een volledig eigen ontwerp, helpen we je ook graag verder. In dit geval gaat het om meer dan een eenvoudige aanpassing, en onze ontwerpers zullen aanzienlijk meer werk moeten verrichten. Voor deze uitgebreide aanpassingen zullen we een aparte prijs berekenen, gebaseerd op de complexiteit en het vereiste werk.

We raden je aan om vooraf contact met ons op te nemen via onze chat, contactpagina, of klantenservice@cravity.nl. Zo kunnen we samen bepalen of het om een kleine of grote aanpassing gaat en zorgen we ervoor dat jouw ontwerp precies naar wens is.

Algemeen

Onze reviews verzamelen we op TrustPilot.nl.

Wij accepteren de volgende betaalmogelijkheden:

  • Apple Pay
  • Ideal
  • CreditCard (Maestro, Visa, MasterCard)

Je kunt het retourbeleid hier vinden

Je kunt dit doen op onze contact pagina, via onze chat en email, dit doet u om rechts onder op het tekst- ballonetje te klikken.

Je kunt tijdens het afrekenen uw kortingscode of cadeaubon invoeren.

Ja, wij verkopen cadeaubonnen deze kunt u hier vinden.

Bij veel van onze producten, waarover we vaak vragen krijgen, is er een sectie "Veelgestelde vragen over dit product" op de productpagina. Als je daarop klikt, kun je de veelgestelde vragen over dat specifieke product bekijken. Mocht je vraag er niet tussen staan, dan helpen we je graag verder via de chat, het contactformulier of per e-mail op klantenservice@cravity.nl.